Відкриті заходи претендентів на присвоєння педагогічного звання “практичний психолог – методист” у 2019-2020 навчальному році

24  жовтня 2019 ро20191024_112502ку у науково-методичному центрі управління освіти Солом’янського району міста Києва відбувся відкритий  захід  «Формування психологічної компетентності сучасного вчителя в умовах інноваційної освіти».  Ведуча – претендент на присвоєння звання «практичний психолог-методист» Кубанцева Наталія Владиславівна. Учасниками семінару стали практичні психологи закладів освіти міста Києва. Захід відвідали і представники науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Наталія Владиславівна поділилась досвідом роботи щодо психологічної просвіти педагогічних працівників. Вона презентувала власну просвітницьку програму «Формування психологічної компетентності сучасного вчителя в умовах інноваційної освіти». Програма містить роз’яснення ключових  компонентів професійної компетентності педагога та алгоритм дій практичного психолога  щодо формування саме психологічної компетентності сучасного вчителя.

Розроблена Кубанцевою Н.В. просвітницька програма  складається з 5 етапів: аналітичний, діагностичний, проективний, діяльнісний, рефлексивний. Для реалізації цих етапів психологом проаналізовано і узагальнено наукову та теоретико-методологічну базу; підібрано діагностичний інструментарій, ігри, вправи та завдання; прописано напрямки та план дій практичного психолога; запропоновано засоби та критерії оцінки ефективності програми та орієнтовну тематику семінарів-практику20191024_115614мів диференційно-психологічного, соціально-психологічного та аутопсихологічного напрямків (як  однієї з найефективніших форм просвітницької роботи).

Під час практичної частини семінару Наталією Кубанцевою було запропоновано учасникам освоїти деякі методики, використані у програмі «Формування психологічної компетентності сучасного вчителя в умовах інноваційної освіти».

Фотоальбом

Залишити відповідь