Тренінг «Як розпізнати та управляти особистим агресором»

13-14 вDSC_1797ересня 2018 року у Київському Палаці  дітей та юнацтва відбувся дводенний тренінг «Як розпізнати та управляти особистим агресором». Тренінг організований НМЦ практичної психології і соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Учасниками тренінгу стали методисти РНМЦ, які відповідають за організацію діяльності психологічної служби  та голови методичних об’єднань практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти міста Києва.  Провела тренінг психолог, психотерапевт, науковий співробітник МАН України Єнотаєва Людмила Євгенівна.

Булінг – це соціальна проблема всього світу. Останніми роками серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства. Україна посідає четверте місце у світі за рівнем підліткової агресії  після Росії, Албанії та Білорусі. Згідно з дослідженням, проведеним UNICEF Ukraine у ​​2017 році, з цим явищем стикалися 67% вітчизняних школярів. В Україні визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг, а українських школах розпочалася антибулінгова кампанія.

Піднята тема – болюча і, на жаль, гостро актуальна, вже доволі різнобічно висвітлена у багатьох джерелах інформації. Проте, проблема  і досі до кінця не вивчена і залишається складною навіть для досвідчених працівників психологічної служби. Адже мало вміти надати допомогу жертвам булінгу, важливо розуміти причини і механізми його виникнення аби ефективно запобігати  і протидіями цьому ганебному явищу. Саме цьому і був присвячений тренінг «Як розпізнати та управляти особистим агресором»:  його учасники розбирались в феноменах агресивності та насилля, психологічних причинах появи булі і їх жертв, феноменології особистості, її ресурсах, особливостях вибору стилів і типів спілкування відповідно до рівнів функціонування груп і колективів; аналізували, як можна “розгледіти” передумови булінгу в шкільному колективі і які методи і методики є для цього найбільш ефективними; пізнавали себе, розвивали толерантність, навички комунікації, саморегуляції психоемоційних станів, самоконтролю та конструктивної взаємодії з оточуючими, оволодівали методикою проведення соціально – психологічних тренінгів, тощо.  Тренінг був  інтенсивним і динамічним, насиченим вправами та техніками різного спрямування, влучними прикладами та поясненнями, що давали глибоке розуміння теми.  Крім того, тренер надала інформацію про вже  зареєстрований у Верховній Раді  законопроект №8584 «Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії  булінгу», який передбачає відповідальність за булінг у школах та запропонувала свою схему проведення тренінгу з протидії      агресії та насиллю.на тренінгу

Захід проходив в робочій, але теплій та невимушеній атмосфері. І, головним чином,  це заслуга високо професійного і  харизматичного тренера – Людмили Євгенівни, з її особливим і неповторним стилем, який можна описати такими словами: компетентність, майстерність, відкритість, доступність і людяність!

Фотоальбом

Залишити відповідь