Емоційний інтелект – це один з найважливіших факторів гармонійного розвитку дитини. Спочатку дитина пізнає себе відносно світу, а потім вже світ відносно себе. Ключовими поняттями такого розвитку є сенсорні відчуття, почуття власного тіла, як опори, та емоційна регуляція. Адже розвиток здійснюється з точки опори та спокою. Тому, розуміння своїх емоцій та здатність їх регулювати наразі стає запорукою ефективного навчання, успішної комунікації і цілісного здоров’я.
Страх є базовою емоцією дитини, яка фізіологічно з’являється ще в період внутрішньоутробного розвитку. Інстинктивно страх захищає нас від небезпеки. Завдяки цій захисній функції ми реагуємо на погрозу, вона дає здатність піклуватися про свою безпеку. Але разом з тим страх заважає розвиватися, навчатися, працювати, творити та в тривалій перспективі значно погіршує здоров’я і розумові здібності. Важливо допомогти дитині диференціювати і розуміти свої емоції та адекватно їх виражати.
Анімація команди проєкту «Графічний батальйон для дітей»,що реалізується ГО «ІМАГО» за фінансової підтримки European Cultural Foundation знайомить з інструментом усвідомлення, розуміння та вираження емоції страху, який допомагає повернути собі опору та відчуття власного тіла. Mindfulness – практика концентрації та контакту з тілом. Це тілесні вправи, рухи, дихання. Комплекс таких дій дає змогу відреагувати емоційний стан, “випустити” страх із тіла. Це матиме сприятливий вплив на здоров’я дитини, формуватиме її впевненість у собі, створюватиме відчуття безпеки та захищеності, тим самим зміцнюючи фундамент для подальшого розвитку.