Вебінар для педагогічних працівників «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період COVID-19»

unnamed (13)

25 травня 2020 року відбувся вебінар для педагогічних працівників  «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період COVID-19» у рамках проєкту «Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та заходів уряду по подоланню COVID-19 в Україні», який здійснюється ГО «Ла Страда-Україна» та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ).

Мета заходу: опрацювати питання ідентифікації та реагування на випадки насильства, зокрема домашнього насильства щодо дитини в умовах дистанційного навчання в період поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та заходів уряду по подоланню COVID-19 в Україні.

Провела вебінар завідувачка науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, старший викладач кафедри освітнього лідерства Інституту післядипломної освіти (ІППО) Київського університету імені Бориса Грінченка Хмелєва-Токарєва Ольга Василівна.

В онлайн – заході взяли участь 63 працівники закладів освіти із різних регіонів України.

Учасники вебінару обговорили виклики дистанційного навчання для дітей і дорослих, питання ідентифікації випадків домашнього насильства щодо дітей під час освітнього процесу в умовах дистанційного навчання; визначили причини домашнього насильства та ознаки, за якими педагог може виявити його в умовах карантину; опрацювали алгоритм реагування на випадки домашнього насильства над дітьми (або загрози його вчинення) та перенаправлення дітей, постраждалих від насильства під час освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.

Ольга Василівна розповіла педагогам про можливість отримання безплатних консультацій юристів, психологів та соціальних працівників державних і громадських організацій, повідомила графіки роботи та контакти таких служб. Окрім іншого, тренерка звернула учасників на значення спостережливості педагогів у виявленні фактів домашнього насильства, здатності вчасно помітити тривожні симптоми в поведінці та настроях дітей, а також наголосила на важливості уважного ставлення до учасників освітнього процесу, психологічної підтримки учнів у період карантину, турботи про їх психоемоційний стан.

Роздатковий матеріал вебінару 

Залишити відповідь