Семінар «Особливості психологічного супроводу інклюзивної освіти»

20190124_11064324 січня 2019 року у Технічному ліцеї  міста Києва відбувся семінар для практичних психологів закладів освіти    м.Києва «Особливості психологічного супроводу інклюзивної освіти». Семінар був організований НМЦ практичної психології і соціальної роботи за запитом працівників психологічної служби. Учасниками заходу стали близько 200 практичних психологів  ЗЗСО, ДЗО та ЗПТО.                            Лектор заходу – Назаревич Вікторія В’ячеславівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Рівненського державного гуманітарного університету, тренер навчально-освітніх тренінгів, психолог вищої кваліфікаційної категорії, член правління та інтервізор Західноукраїнської асоціації арт-психологів та арт-терапевтів.

Під час семінару були розглянуті поняття остракізму та гандикапізму, визначено причини та фактори їх виникнення, методи  корекції та попередження  проявів цих небезпечних соціально – психологічних явищ у освітньому середовищі. Крім того, учасники семінару визначили складові інклюзії та місце психолога в процесі супроводу інклюзивного навчання, з’ясували перелік обов’язкової  документації  для здійснення психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, проаналізували особливості роботи психолога з батьками дітей з ООП в умовах інклюзивного нав20190124_130232 (1)чання. В ході семінару Вікторія В’ячеславівна ознайомила учасників  з ефективними діагностичними та корекційними  методами і методиками супроводу інклюзивної освіти, презентувала арт-терапевтичний підхід до  інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у дитячий колектив, до формування інклюзивної свідомості та атмосфери толерантності в соціальному екосередовищі освітніх установ.

Залишити відповідь